A few days ago my boyfriend send me a Link of youtube

数日前、彼があるYouTubeリンクを送ってきました、


Which is.....

それは…


 


At the time, I had no idea about the guy and super silly song lol
A lot of people copy him and up their video on youtube, so you might know him though.
I've played the video so many times and eventually, I played the youtube video on a big TV screen.

その時はこの男とこのくだらなすぎる歌の正体を知るはずもありませんでした。w
沢山の人がこの歌をマネして動画をアップしてるので、皆さん既にご存知でしょうが…
私もこれでもかというくらい繰り返し再生して、遂にテレビの大きなモニターであのYouTube動画を再生。


like this... lol
こんな感じで…w

IMG_1597

IMG_1595



As you guess, the screen was to big for him.

無論、ピコ太郎にこのスクリーンは大きすぎた…



I was just wondering......
who is the guy? Is he Japanese or not?
and I searched...

こいつはだれだ…そもそも日本人か?
と調べてみたら....

He is Japanese comedian!

 古坂大魔王(KOSAKA DAIMAO)

日本のコメディアン、古坂大魔王でした

He is getting become more famous as "PIKO-TARO" and start to appear on TV show as "PIKO-TARO".
Japanese news link
古坂大魔王はピコ太郎として更に人気になり、ピコ太郎としてのテレビ出演も始まりました。

I proud of that he is Japanese.....lol
彼が日本人ということを誇りに思います。笑

 


 

(ちゃっかり)ブログ村ランキングにも参加していますので


記事が面白かったら、ポチッとお願いします^^
 


にほんブログ村 英語ブログ 外国人日記(英語)へ
にほんブログ村


にほんブログ村 英語ブログ 語学留学へ

にほんブログ村


【とろんトモ】
海外留学に役立つブログサイトも、「とろんトモ」も運営中!^^ 
私の留学体験をもとに、留学準備の裏技もご紹介しています♪ 
サイトはコチラ★